An Entrepreneurial Theory of the Firm
af Frederic (George Mason University Sautet
Bog, Paperback, Engelsk, 2006
Enquires the relationship that exists between firms and markets, with examinations of both the existence and inner organisation of the firm. This work encompasses a wealth of existing literature and leads it in a new direction. It is intended for economic scholars particularly within the fields of Austrian economies and the theory of the firm.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO524,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 524,95 kr.Køb
- Bogreolen739,95 kr.0,00 kr.2-3 ugerKøb for 739,95 kr.Køb
- Tales740,95 kr.34,95 kr.2-3 ugerKøb for 740,95 kr.Køb
- Pling BØGER740,95 kr.34,95 kr.2-3 ugerKøb for 740,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9780415771085
- Udgivet6/04/2006
- Udgivet afTaylor & Francis Ltd
- Længde204 sider
- ForfatterFrederic (George Mason University Sautet
- GenreBusiness og læring, Økonomi og finans