Angry SAS customers - when an answer is not an answer
af Knud Sinding
E-bog, ePub, Engelsk, 2013
Chapter 8 in Cases on Management, Leadership and Organisations: The realities of organisational life seem a far departure from what is taught in the classroom, particularly if one has never before worked for an organisation. The examples presented in this book bring to life the challenges of managing and leading organisations and are relevant for students who must learn to analyse, discuss and assess what takes place within organisations, what ought to happen and why certain strategies fail. The... (Læs mere)
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen13,94 kr.0,00 kr.Straks på e-mailKøb for 13,94 kr.Køb
- Tales14,94 kr.0,00 kr.Straks på e-mailKøb for 14,94 kr.Køb
- Pling BØGER14,94 kr.0,00 kr.Straks på e-mailKøb for 14,94 kr.Køb
- SAXO14,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 14,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- FormatePub
- ISBN9788759395370
- Udgivet27/02/2013
- Udgivet afSamfundslitteratur
- Længde7 sider
- Størrelse85 kb
- ForfatterKnud Sinding
- GenreBusiness og læring, Ledelse & strategi