Brand Gap, The
Revised Edition
af Marty Neumeier
Bog, Paperback, Engelsk, 2005
Presents a unified theory of brand. This work shows how strategic or creative approach of thinking can unite to produce a "charismatic brand". It also helps you learn: the five essential disciplines of brand-building; how branding is changing the dynamics of competition; the three most powerful questions to ask about any brand; and more.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen252,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 252,95 kr.Køb
- Tales253,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 253,95 kr.Køb
- Pling BØGER253,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 253,95 kr.Køb
- SAXO254,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 254,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9780321348104
- Udgivet1/09/2005
- Udgivet afPearson Education (US)
- Længde208 sider
- ForfatterMarty Neumeier
- GenreBusiness og læring, Marketing