Brands: An Integrated Marketing, Finance, and Societal Perspective
af Bobby J. Calder
Bog, Paperback, Engelsk, 2020
Draws on research on the marketing-finance interface to suggest how marketing and finance can become better aligned. The overriding issue is how to use the power of brands to link marketing's role in creating value for consumers and finance's role in deploying assets to obtain the best financial returns and shareholder value.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen777,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 777,95 kr.Køb
- Tales778,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 778,95 kr.Køb
- Pling BØGER778,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 778,95 kr.Køb
- SAXO779,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 779,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9781680837469
- Udgivet16/11/2020
- Udgivet afnow publishers Inc
- Længde92 sider
- ForfatterBobby J. Calder
- GenreBusiness og læring