Choosing and Using Digital Games in the Classroom
A Practical Guide
af Katrin Becker
Bog, Paperback, Engelsk, 2018
Beginning with a look at the history of games in education and the context for digital games, this book guides readers through various methods of serious game implementation, including the Magic Bullet Model, which focuses on the player's point of view of the game experience.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO619,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 619,95 kr.Køb
- Bogreolen877,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 877,95 kr.Køb
- Tales878,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 878,95 kr.Køb
- Pling BØGER878,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 878,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9783319791753
- Udgivet14/06/2018
- Udgivet afSpringer International Publishing AG
- Længde411 sider
- ForfatterKatrin Becker
- GenreBusiness og læring