Classroom Discourse Analysis
A Functional Perspective
af Frances Christie
Bog, Hardback, Engelsk, 2005
This model of classroom discourse analysis uses systemic functional linguistic theory and associated genre theory to develop a view of classroom episodes as "curriculum genres", operating in "curriculum macrogenres". Christie argues that two registers operate in pedagogic discourse.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen2.232,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 2.232,95 kr.Køb
- Tales2.233,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 2.233,95 kr.Køb
- Pling BØGER2.233,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 2.233,95 kr.Køb
- SAXO2.234,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 2.234,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780826453730
- Udgivet1/01/2005
- Udgivet afBloomsbury Publishing PLC
- Længde208 sider
- ForfatterFrances Christie
- GenreBusiness og læring