Consumer Culture Theory
Bog, Hardback, Engelsk, 2014
Research in Consumer Behavior is a leading publication in the field of consumer behavior. The substantive topics covered in this volume represent crucial issues for our times including understanding and navigating cultural diversity and cultural perspectives on co-creating market value.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO1.724,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 1.724,95 kr.Køb
- Bogreolen1.921,95 kr.0,00 kr.8-11 hverdageKøb for 1.921,95 kr.Køb
- Tales1.922,95 kr.34,95 kr.8-11 hverdageKøb for 1.922,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.922,95 kr.34,95 kr.8-11 hverdageKøb for 1.922,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9781784411589
- Udgivet28/11/2014
- Udgivet afEmerald Publishing Limited
- Længde350 sider
- GenreHistorie og samfund