Consumer Culture Theory
Bog, Hardback, Engelsk, 2015
The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 10th Annual Consumer Culture Theory Conference held at the University of Arkansas, USA in June 2015. They represent the cutting edge in qualitative consumer research.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO849,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 849,95 kr.Køb
- Bogreolen1.840,95 kr.0,00 kr.8-11 hverdageKøb for 1.840,95 kr.Køb
- Tales1.841,95 kr.34,95 kr.8-11 hverdageKøb for 1.841,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.841,95 kr.34,95 kr.8-11 hverdageKøb for 1.841,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9781785603235
- Udgivet23/11/2015
- Udgivet afEmerald Publishing Limited
- Længde440 sider
- GenreHistorie og samfund