Creating a Customer Experience-Centric Startup
A Step-by-Step Framework
af Thomas Suwelack
Bog, Hardback, Engelsk, 2022
This book explains how startups and brands in general can achieve a high level of customer experience (CX) in today's dynamic and competitive times.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO264,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 264,95 kr.Køb
- Bogreolen320,95 kr.34,95 kr.Ukendt - mangler pt.Køb for 320,95 kr.Køb
- Tales321,95 kr.34,95 kr.Ukendt - mangler pt.Køb for 321,95 kr.Køb
- Pling BØGER321,95 kr.34,95 kr.Ukendt - mangler pt.Køb for 321,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9783030924577
- Udgivet2/02/2022
- Udgivet afSpringer Nature Switzerland AG
- Længde152 sider
- ForfatterThomas Suwelack
- GenreBusiness og læring, Marketing