Creating Shared Value – Concepts, Experience, Criticism
Bog, Hardback, Engelsk, 2017
Over the last years, "Creating Shared Value" has become a much discussed concept in business practice as well as in management theory and especially in the context of corporate social responsibility.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO999,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 999,95 kr.Køb
- Bogreolen1.207,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.207,95 kr.Køb
- Tales1.208,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.208,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.208,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.208,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9783319488011
- Udgivet12/01/2017
- Udgivet afSpringer International Publishing AG
- Længde168 sider
- GenreBusiness og læring, Marketing