Customer-Centric Knowledge Management
Concepts and Applications
Bog, Hardback, Engelsk, 2011
Provides a comprehensive collection addressing managerial and technical aspects of customer-centric knowledge implementation. It seeks to expand the literature and business practices and contributes to the dynamic and emerging fields of organisational knowledge management, customer relationship management, and information and communication technologies (ICTs).
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen1.932,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.932,95 kr.Køb
- Tales1.933,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.933,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.933,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.933,95 kr.Køb
- SAXO1.934,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 1.934,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9781613500897
- Udgivet31/08/2011
- Udgivet afBusiness Science Reference
- Længde332 sider
- GenreBusiness og læring, Marketing