Customer Intelligence
From Data to Dialogue
af Sean Kelly
Bog, Hardback, Engelsk, 2005
Developed from the author's experience working with firms seeking to build better business intelligence, Customer Intelligence is concerned with who will own and control information about customers, and who will develop the best skills and capabilities to exploit it for competitive advantage.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO509,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 509,95 kr.Køb
- Bogreolen596,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 596,95 kr.Køb
- Tales597,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 597,95 kr.Køb
- Pling BØGER597,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 597,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780470018583
- Udgivet18/11/2005
- Udgivet afJohn Wiley & Sons Inc
- Længde280 sider
- ForfatterSean Kelly
- GenreBusiness og læring, Marketing