Delighting Customers
How to build a customer-driven organization
af P. Donovan
Bog, Hardback, Engelsk, 1994
Our two organizations, Northern Telecom Europe Limited and Oracle Corporation UK Limited, share a number of things in common. Their book provides a wealth of guidance for any organization that has set its sights on delighting its customers and becoming customer-driven.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO764,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 764,95 kr.Køb
- Bogreolen1.123,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.123,95 kr.Køb
- Tales1.124,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.124,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.124,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.124,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780412610103
- Udgivet31/10/1994
- Udgivet afChapman and Hall
- Længde243 sider
- ForfatterP. Donovan
- GenreBusiness og læring, Marketing