Digital Darwinism
Branding and Business Models in Jeopardy
af Ralf T. Kreutzer, m.fl.
Bog, Paperback, Engelsk, 2014
This book will help readers begin to formulate a digital strategy for their company or brand. It provides insider information on the challenges for existing business models and digital transformation.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO224,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 224,95 kr.Køb
- Bogreolen279,95 kr.34,95 kr.8-11 hverdageKøb for 279,95 kr.Køb
- Tales280,95 kr.34,95 kr.8-11 hverdageKøb for 280,95 kr.Køb
- Pling BØGER280,95 kr.34,95 kr.8-11 hverdageKøb for 280,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9783642544002
- Udgivet2/10/2014
- Udgivet afSpringer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. KG
- Længde257 sider
- ForfattereRalf T. Kreutzer, Karl-Heinz Land
- GenreBusiness og læring, Marketing