Dominance and Monopolization
Volume II
Bog, Hardback, Engelsk, 2012
This volume selects articles on antitrust and competition law as tools for understanding how this law is applied to unilateral conduct which is harmful to the consumer and to the competitiveness of the market. The articles examine the meaning of dominance and monopolisation; consider the various debates on pricing and non-pricing conduct.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen3.337,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 3.337,95 kr.Køb
- Tales3.338,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 3.338,95 kr.Køb
- Pling BØGER3.338,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 3.338,95 kr.Køb
- SAXO3.339,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 3.339,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780754629108
- Udgivet5/12/2012
- Udgivet afTaylor & Francis Ltd
- Længde574 sider
- GenreBusiness og læring, Økonomi og finans