Emotion and Reason in Consumer Behavior
af Arjun Chaudhuri
Bog, Hardback, Engelsk, 2006
Emotion and Reason in Consumer Behavior provides new insights into the effects that emotion and rational thought have on marketing outcomes. It uses sound academic research at a level students and professionals can understand.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO1.194,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 1.194,95 kr.Køb
- Bogreolen1.648,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.648,95 kr.Køb
- Tales1.649,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.649,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.649,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.649,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780750679763
- Udgivet9/01/2006
- Udgivet afTaylor & Francis Ltd
- Længde182 sider
- ForfatterArjun Chaudhuri
- GenreBusiness og læring, Marketing