English Language Learners and Math
Discourse, Participation, and Community in Reform-oriented, Middle School Mathematics Classes
af Holly Hansen-Thomas
Bog, Hardback, Engelsk, 2009
An ethnographically-influenced study that investigates how Latina/o English Language Learners (ELLs) in middle school mathematics classes negotiated their learning of mathematics and mathematical discourse.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen1.172,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.172,95 kr.Køb
- Tales1.173,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.173,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.173,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.173,95 kr.Køb
- SAXO1.174,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 1.174,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9781607521495
- Udgivet26/06/2009
- Udgivet afEmerald Publishing Inc
- Længde160 sider
- ForfatterHolly Hansen-Thomas
- GenreBusiness og læring