Explaining Buyer Behavior
Central Concepts and Philosophy of Science Issues
af Columbia University, m.fl.
Bog, Hardback, Engelsk, 1992
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO984,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 984,95 kr.Køb
- Bogreolen2.056,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 2.056,95 kr.Køb
- Tales2.057,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 2.057,95 kr.Køb
- Pling BØGER2.057,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 2.057,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780195071085
- Udgivet20/08/1992
- Udgivet afOxford University Press Inc
- Længde400 sider
- ForfattereColumbia University, USA Columbia University, USA) O'Shaughnessy, Professor Emeritus of Business at Columbia University Senior Associate of the Judge Institute of Management Studies John (Columbia University, Cambridge University Columbia University
- GenreBusiness og læring, Marketing