Handbook of Organizational Behavior, Revised and Expanded
af Robert T. Golembiewski
Bog, Hardback, Engelsk, 2000
Analyzes OB from a business marketing perspective - offering a treatment of central, soon-to-be central, contiguous, and topics of OB to facilitate greater viability and demand of OB practice. This book covers strategic and critical issues of the OB field with descriptive analyses and documentation.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen3.257,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 3.257,95 kr.Køb
- Tales3.258,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 3.258,95 kr.Køb
- Pling BØGER3.258,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 3.258,95 kr.Køb
- SAXO3.259,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 3.259,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780824703936
- Udgivet24/10/2000
- Udgivet afTaylor & Francis Inc
- Længde828 sider
- ForfatterRobert T. Golembiewski
- GenreBusiness og læring, Ledelse & strategi