Handbook of Tourist Behavior
Theory & Practice
Bog, Hardback, Engelsk, 2008
Explains the basic concepts and theories that underlie tourist decision-making and behavior. This book incorporates a number of cases studies in order to aid readers to better appraise the application of those concepts and theories. It is suitable for researchers and students in tourism, leisure, marketing and psychology.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen1.834,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.834,95 kr.Køb
- Tales1.835,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.835,95 kr.Køb
- Pling BØGER2.283,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 2.283,95 kr.Køb
- SAXO2.284,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 2.284,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780415993609
- Udgivet12/12/2008
- Udgivet afTaylor & Francis Ltd
- Længde268 sider
- GenreBusiness og læring, Marketing