Handbook of Visual Communication
Theory, Methods, and Media
Bog, Paperback, Engelsk, 2020
This Handbook of Visual Communication explores the key theoretical areas and research methods of visual communication. With chapters contributed by many of the best-known and respected scholars in visual communication, this volume brings together significant and influential work in the discipline.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO899,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 899,95 kr.Køb
- Bogreolen1.183,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.183,95 kr.Køb
- Tales1.184,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.184,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.184,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.184,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9781138590311
- Udgivet22/04/2020
- Udgivet afTaylor & Francis Ltd
- Længde494 sider
- GenreBusiness og læring