Identity in Organizations
Building Theory Through Conversations
Bog, Paperback, Engelsk, 1998
An investigation of the fundamental character of organizational identity and identification with an organization that is arranged in the form of a provocative discussion between key scholars. It focuses on three different paradigmatic views of identity: functionalist, interpretive and postmodern.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO1.059,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 1.059,95 kr.Køb
- Bogreolen1.459,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.459,95 kr.Køb
- Tales1.460,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.460,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.460,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.460,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9780761909484
- Udgivet11/09/1998
- Udgivet afSAGE Publications Inc
- Længde320 sider
- GenreBusiness og læring, Ledelse & strategi