Kundefokus skaber konkurrencekraft
af Torben Ulrich, m.fl.
E-bog, ePub, Dansk, 2014
Bogen viser, hvordan virksomhederne med key account management kan løfte salget op på et højere niveau internt i organisationen. Resultatet bliver mere tilfredse og loyale kunder, bedre indtjening og simpelthen bedre virksomheder. Forfatterne har skrevet en bog om key account management ud fra kærlighed til salget. Salget er forudsætningen for, at virksomheden kan eksistere, og derfor skal vi lære at behandle det med en dyb respekt og forståelse. Bogen fokuserer på kunden og på det strategiske s... (Læs mere)
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO179,95 kr.39,95 kr.1-3 hverdageKøb for 179,95 kr.Køb
- Bogreolen184,95 kr.0,00 kr.Straks på e-mailKøb for 184,95 kr.Køb
- Tales185,95 kr.0,00 kr.Straks på e-mailKøb for 185,95 kr.Køb
- Pling BØGER185,95 kr.0,00 kr.Straks på e-mailKøb for 185,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogDansk
- FormatePub
- ISBN9788711335345
- Udgivet1/05/2014
- Udgivet afLindhardt og Ringhof
- Længde306 sider
- Størrelse7 mb
- ForfattereTorben Ulrich, Jens Refshøj, Mogens Bjerre
- GenreBusiness og læring, Ledelse & strategi