Learning Social Media Analytics with R
af Tushar Sharma, m.fl.
Bog, Paperback, Engelsk, 2017
Dive into the world of social media and learn the art and science behind leveraging the power of R and analytics to transform data into actionable insights. This book will provide you with strategies and hands-on approaches to tap into data from diverse social media platforms and showcase the power of leveraging analytics to get insightful infor...
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen552,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 552,95 kr.Køb
- Tales553,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 553,95 kr.Køb
- Pling BØGER553,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 553,95 kr.Køb
- SAXO554,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 554,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9781787127524
- Udgivet26/05/2017
- Udgivet afPackt Publishing Limited
- Længde394 sider
- ForfattereTushar Sharma, Raghav Bali, Dipanjan Sarkar
- GenreBusiness og læring, Computer og IT