Managing Emotion in Design Innovation
af Amitoj Singh
Bog, Hardback, Engelsk, 2013
This book presents an emotion centered research framework titled "emoha" for design innovation. It defines emoha and underlines the importance of the developed framework in culturalization of technology and thereby design innovation.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO1.164,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 1.164,95 kr.Køb
- Bogreolen1.464,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.464,95 kr.Køb
- Tales1.465,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.465,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.465,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.465,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9781466567504
- Udgivet28/08/2013
- Udgivet afTaylor & Francis Inc
- Længde254 sider
- ForfatterAmitoj Singh
- GenreBusiness og læring, Ledelse & strategi