Managing Innovation Within Networks
af Wim Biemans
Bog, Paperback, Engelsk, 2020
Originally published in 1992 this book analyses the development of innovations. Introducing theories of product development, adoption and diffusion, it then places them in the context of industrial networks, investigating such topics as user-involvement, interaction and market strategies.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO184,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 184,95 kr.Køb
- Bogreolen265,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 265,95 kr.Køb
- Tales266,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 266,95 kr.Køb
- Pling BØGER266,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 266,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9781138574137
- Udgivet28/01/2020
- Udgivet afTaylor & Francis Ltd
- Længde294 sider
- ForfatterWim Biemans
- GenreBusiness og læring, Ledelse & strategi