Measurement in Marketing
af Hans Baumgartner
Bog, Paperback, Engelsk, 2019
Reviews important issues related to measurement, which is indispensable for empirical research in marketing. The authors distinguish three related but distinct senses to think about measurement and based on this classification discuss issues relevant to each notion of measurement.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen997,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 997,95 kr.Køb
- Tales998,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 998,95 kr.Køb
- Pling BØGER998,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 998,95 kr.Køb
- SAXO999,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 999,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9781680836042
- Udgivet11/12/2019
- Udgivet afnow publishers Inc
- Længde136 sider
- ForfatterHans Baumgartner
- GenreBusiness og læring, Marketing