New Media
Theories and Practices of Digitextuality
Bog, Paperback, Engelsk, 2003
The rapid growth of new media technologies is radically changing film production and consumption. New Media responds to these revolutionary developments, addressing topics such as computer games, media convergence, and internet audiences.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO399,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 399,95 kr.Køb
- Bogreolen449,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 449,95 kr.Køb
- Tales450,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 450,95 kr.Køb
- Pling BØGER450,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 450,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9780415939966
- Udgivet28/02/2003
- Udgivet afTaylor & Francis Ltd
- Længde304 sider
- GenreBusiness og læring, Computer og IT