Online Brand Communities
Using the Social Web for Branding and Marketing
af Francisco J. Martínez-López, m.fl.
Bog, Paperback, Engelsk, 2019
This book presents and analyzes the concept of online brand communities, an emerging and exciting topic in marketing and eCommerce. On this basis, the book then presents a detailed analysis of online brand communities, examining the concept of virtual community with a specific focus on virtual brand communities.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO499,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 499,95 kr.Køb
- Bogreolen692,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 692,95 kr.Køb
- Tales693,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 693,95 kr.Køb
- Pling BØGER693,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 693,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9783319796840
- Udgivet27/03/2019
- Udgivet afSpringer International Publishing AG
- Længde253 sider
- ForfattereFrancisco J. Martínez-López, Sebastian Molinillo, Rafael Anaya, Rocio Aguilar
- GenreBusiness og læring, Marketing