Representing Consumers
Voices, Views and Visions
Bog, Hardback, Engelsk, 1998
Representing Consumers explores representation and constructions of 'truth' in consumer research. Contributions come from the United States and Britain and draw on a wide range of theoretical approaches.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO1.124,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 1.124,95 kr.Køb
- Bogreolen2.076,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 2.076,95 kr.Køb
- Tales2.077,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 2.077,95 kr.Køb
- Pling BØGER2.077,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 2.077,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780415184137
- Udgivet24/09/1998
- Udgivet afTaylor & Francis Ltd
- Længde416 sider
- GenreBusiness og læring, Marketing