Retailing in a SCM-Perspective
af Herbert Kotzab, m.fl.
E-bog, ePub, Engelsk, 2011
This textbook represents the next generation in retail management! These pages expand upon the basic assumption that economic effectiveness and quality in operations should and must be viewed as the way for retail businesses to develop overall competitive advantage. The book presents a cutting-edge SCM framework and integrates it with basic principles of operations, management and marketing. Out of this integration of standard marketing principles and innovative relationship marketing thinking c... (Læs mere)
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen197,95 kr.0,00 kr.Straks på e-mailKøb for 197,95 kr.Køb
- Tales198,95 kr.0,00 kr.Straks på e-mailKøb for 198,95 kr.Køb
- Pling BØGER198,95 kr.0,00 kr.Straks på e-mailKøb for 198,95 kr.Køb
- SAXO199,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 199,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- FormatePub
- ISBN9788763099615
- Udgivet25/11/2011
- Udgivet afSamfundslitteratur
- Længde176 sider
- Størrelse3 mb
- ForfattereHerbert Kotzab, Mogens Bjerre
- GenreBusiness og læring, Ledelse & strategi