Social Interaction in Second Language Chat Rooms
af Christopher Jenks
Bog, Paperback, Engelsk, 2014
Examines how technology and online media shape social interaction. This book explores how technology mediates social interaction. It identifies and explicates key social and interactional issues in voice-based and text-based chat rooms, emails, social networking websites, and mobile telephony.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen282,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 282,95 kr.Køb
- Tales283,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 283,95 kr.Køb
- Pling BØGER283,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 283,95 kr.Køb
- SAXO284,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 284,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9780748649488
- Udgivet31/03/2014
- Udgivet afEDINBURGH UNIVERSITY PRESS
- Længde184 sider
- ForfatterChristopher Jenks
- GenreBusiness og læring