Strategy and Dynamics in Contests
af Kai A. ( Konrad
Bog, Hardback, Engelsk, 2009
The theory of contests looks at a number of competitions, from advertising to sports to war, in which any energy expended or money spent by the participants is unrecoverable regardless of the outcome. This book provides an introduction to the contest theory literature and describes the common properties and laws that govern these contests.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO419,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 419,95 kr.Køb
- Bogreolen540,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 540,95 kr.Køb
- Tales541,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 541,95 kr.Køb
- Pling BØGER541,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 541,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780199549597
- Udgivet5/03/2009
- Udgivet afOxford University Press
- Længde232 sider
- ForfatterKai A. ( Konrad
- GenreBusiness og læring, Økonomi og finans