Testing Business Ideas
A Field Guide for Rapid Experimentation
af David J. Bland
Bog, Paperback, Engelsk, 2019
A practical guide to effective business model testing 7 out of 10 new products fail to deliver on expectations. Testing Business Ideas aims to reverse that statistic. In the tradition of Alex Osterwalder's global bestseller Business Model Generation, this practical guide contains a library of hands-on techniques for rapidly testing new business ideas. Testing Business Ideas explains how systematically testing business ideas dramatically reduces the risk and increases the likelihood of success fo... (Læs mere)
Priser fra 5 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen222,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 222,95 kr.Køb
- Tales223,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 223,95 kr.Køb
- Pling BØGER223,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 223,95 kr.Køb
- SAXO224,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 224,95 kr.Køb
- Bog & Idé309,95 kr.Gratis til butikUkendtKøb for 309,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9781119551447
- Udgivet12/11/2019
- Udgivet afJohn Wiley & Sons Inc
- Længde368 sider
- ForfatterDavid J. Bland
- GenreBusiness og læring, Ledelse & strategi