The Economics of Digital Shopping in Central and Eastern Europe
af Barbara Grabiwoda, m.fl.
Bog, Paperback, Engelsk, 2022
This Element outlines the characteristics of Central & Eastern Europe (CEE) digital markets, along with an additional contextual layer investigating online consumer behaviors. It wil analyze the opportunities presented by the digital economy in CEE and provide an actionable outlook for the e-commerce potential within the region's markets.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen197,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 197,95 kr.Køb
- Tales198,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 198,95 kr.Køb
- Pling BØGER198,95 kr.34,95 kr.4-7 hverdageKøb for 198,95 kr.Køb
- SAXO199,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 199,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9781009108447
- Udgivet3/03/2022
- Udgivet afCambridge University Press
- Længde75 sider
- ForfattereBarbara Grabiwoda, Bogdan Mroz
- GenreBusiness og læring, Økonomi og finans