The Handbook of Media and Mass Communication Theory, 2 Volume Set
2 Volume Set
af R Fortner
Bog, Hardback, Engelsk, 2014
The Handbook of Media and Mass Communication Theory presents a comprehensive collection of original essays that focus on all aspects of current and classic theories and practices relating to media and mass communication.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO3.254,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 3.254,95 kr.Køb
- Bogreolen4.165,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 4.165,95 kr.Køb
- Tales4.166,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 4.166,95 kr.Køb
- Pling BØGER4.166,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 4.166,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780470675052
- Udgivet25/04/2014
- Udgivet afJohn Wiley and Sons Ltd
- Længde1008 sider
- ForfatterR Fortner
- GenreHistorie og samfund