The Theory of the Design of Experiments
af D.R. (Nuffield College Cox
Bog, Hardback, Engelsk, 2000
Helps researchers understand the theory of the design of experiments so they can easily adapt general principles to their specialties. This book brings the theory to non-statisticians at a reasonable mathematical level so that they can apply and adapt the special designs.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO1.399,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 1.399,95 kr.Køb
- Bogreolen1.893,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.893,95 kr.Køb
- Tales1.894,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.894,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.894,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.894,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9781584881957
- Udgivet6/06/2000
- Udgivet afTaylor & Francis Inc
- Længde336 sider
- ForfatterD.R. (Nuffield College Cox
- GenreBusiness og læring, Videnskab