The Undermining of Beliefs in the Autonomy and Rationality of Consumers
af John (Columbia University O'Shaughnessy
Bog, Paperback, Engelsk, 2019
This book examines modern consumption, focusing on concepts of autonomy and rationality. The authors adopt a moderating perspective, reviewing and critiquing attacks on these concepts in order to work towards a more nuanced view of the consumer.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO399,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 399,95 kr.Køb
- Bogreolen475,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 475,95 kr.Køb
- Tales476,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 476,95 kr.Køb
- Pling BØGER476,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 476,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9781138986411
- Udgivet17/01/2019
- Udgivet afTaylor & Francis Ltd
- Længde146 sider
- ForfatterJohn (Columbia University O'Shaughnessy
- GenreBusiness og læring, Marketing