Tourism Marketing
af Alan Fyall, m.fl.
Bog, Paperback, Engelsk, 2004
This book provides a thorough and detailed understanding of tourism marketing principles and practice within the context of inter-organisational collaboration. It introduces concepts, theories and issues central to inter-organisational collaboration and includes a series of detailed thematic chapters.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen412,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 412,95 kr.Køb
- Tales413,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 413,95 kr.Køb
- Pling BØGER413,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 413,95 kr.Køb
- SAXO414,95 kr.39,95 kr.UkendtKøb for 414,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingPaperback
- ISBN9781873150894
- Udgivet21/12/2004
- Udgivet afChannel View Publications Ltd
- Længde400 sider
- ForfattereAlan Fyall, Brian Garrod
- GenreBusiness og læring, Marketing