Understanding Consumer Financial Behavior
Money Management in an Age of Financial Illiteracy
af W. Fred Van Raaij
Bog, Hardback, Engelsk, 2016
Government policies, marketing campaigns of banks, insurance companies, and other financial institutions, and consumers' protective actions all depend on assumptions about consumer financial behavior. Understanding Consumer Financial Behavior provides a systemic economic and behavioral approach to the way people handle their finances.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- SAXO944,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 944,95 kr.Køb
- Bogreolen1.246,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 1.246,95 kr.Køb
- Tales1.247,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.247,95 kr.Køb
- Pling BØGER1.247,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 1.247,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9781137544247
- Udgivet22/02/2016
- Udgivet afPalgrave MacMillan
- Længde285 sider
- ForfatterW. Fred Van Raaij
- GenreBusiness og læring, Økonomi og finans