U.S. Consumer Interest Groups
Institutional Profiles
af Loree Bykerk
Bog, Hardback, Engelsk, 1995
These profiles of major non-governmental organisations show how they compete to protect consumer or business interests ranging across all stages of American life, from baby foods to funerals. The analyses of 109 interest groups encompasses public interest, trade and professional associations.
Priser fra 4 boghandlere
- BoghandlerPrisFragtLevering
- Bogreolen837,95 kr.0,00 kr.2-4 ugerKøb for 837,95 kr.Køb
- Tales838,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 838,95 kr.Køb
- Pling BØGER838,95 kr.34,95 kr.2-4 ugerKøb for 838,95 kr.Køb
- SAXO839,95 kr.Gratis fragtUkendtKøb for 839,95 kr.Køb
Bogdetaljer
- SprogEngelsk
- IndbindingHardback
- ISBN9780313264290
- Udgivet30/01/1995
- Udgivet afBloomsbury Publishing PLC
- Længde296 sider
- ForfatterLoree Bykerk